دوست خوب من سلام
اول از همه باید بگم خیلی خوشحالم که گروه آموزشی درسصد افتخار این رو پیدا کرده که کمکی هرچند کوچک به تو دانش آموز دغدغه مند کنه تا بتونی توی درس هات پیشرفت کنی و آینده ایران عزیزمون  رو سبز تر کنی. امیدوارم بتونی کمال استفاده رو از راهکارهایی که در اختیارت گذاشتیم ببری. خب من زود، تند، سریع برم سراغ اصل مطلب ...

همونطور که خبر داری توی این چند سال کرونا واقعا خیلی از دانش آموزا از آموزش مجازی آسیب های سختی دیدن که باعث شده که سطح رضایت از تحصیل توی کشورمون به شدت افت کنه و این ماجرا ما رو به فکر فرو برد. آخه میدونی؟ این قضیه آموزش مجازی اونقدرا هم چیز سختی نیس! ولی خب وقتی با هزار جور ماجرای دیگه ای که یه دانش آموز داره قاطی میشه، واقعا مشکل بزرگی از آب در میاد. شاید بین جمعمون کسایی باشن که امسال مجبور شدن برای اولین بار معلم خصوصی بگیرن تا بتونن از پس امتحاناتشون بر بیان و قطعا توی جمعمون خیلی ها هم هستن که هرچند نیازی به معلم خصوصی نداشتن ولی واقعا توی دوران امتحانات بهشون سخت گذشت.

گروه آموزشی درسصد، با دیدن این مشکلات به دنبال راه حلی گشت تا بتونه به شما دانش آموزای عزیز کمک کنه روال سابق رو بدست بیارید و با لذت!! درس بخونید.

اما قبل از اینکه بخوایم مشکل رو حل کنیم، اول باید بتونیم اون مشکل رو تشخیص بدیم. توی چند خط پیش رو، ما سعی کردیم بعضی از مشکلاتی که تاثیر بسیار بدی روی عملکرد تحصیلی شما داره رو براتون لیست کنیم تا بتونید اگر بهشون مبتلا هستید اونها رو تشخیص بدید و برای حل مشکل اقدام کنید.

هر کجای این مسیر هم احساس کردید کمک لازم دارید، بدونید که درسصد همیشه پذیرای قدم های شماست.

خب بریم سراغ چند آسیبی که در دوران آموزش مجازی برای دانش آموزا چالش ایجاد کردند:

  1. کاهش روحیه تحصیلی

کاهش انگیزه و میل به یادگیری و لذت نبردن از مطالعه و تضعیف فضای رقابتی بین دانش آموزان که خود می توانست انگیزه بخش برای مطالعه و رشد تحصیلی باشد.

  1. افزایش فاصله اهداف و مسیر

متفاوت بودن هدف زندگی دانش آموز و مسیر تحصیلی وی که در اکثر موارد از هدایت تحصیلی نادرست تاثیر گرفته است. به صورتی که دانش آموز به طور مثال در رشته ریاضی تحصیل می کند در حالی که به خلبانی علاقه مند است.

  1. کاهش آگاهی در خصوص مطالعه هوشمند

کمبود سطح آگاهی دانش آموزان در خصوص روش های مطالعه هوشمند و تکنیک های نوین یادگیری که بسیاری از مشکلات تحصیلی آنها را به سادگی مرتفع میسازد.

  1. کاهش درک تحصیلی

متاسفانه در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان مشاوری را ندارند که بر وضعیت تحصیلی شخصی آنها واقف باشد و بتواند پس از کسب یک نتیجه نامطلوب، راهکار های شخصی سازی شده را به جای راهکار های کلی به وی آموزش دهد و همه زمینه ها را برای رشد تحصیلی و جبران نتیجه مطلوب، فراهم کند. بسیاری از راهکار های پیشنهاد شده در سطح کلی هستند و برای دانش آموز، شخصی سازی نشده اند و به همین دلیل در بسیاری از موارد بازدهی ندارند و بی نتیجه به نظر می رسند.

  1. افزایش اضطراب

افزایش استرس و اضطراب دانش آموزان به دلیل افت تحصیلی و رفتار نادرست خانواده و فشار های همه جانبه

  1. افزایش درگیری های بین خانواده و فرزندان

افزایش جنجال ها و بحث های بین والدین و فرزندان به دلیل افزایش سطح ارتباطات و کمبود  راه های تخلیه هیجانات جوانان

  1. کاهش سطح سلامت و آمادگی جسمانی

رنج بردن بسیاری از دانش آموزان از وضعیت ظاهری خود که به دلیل چاقی یا بد شکلی های به وجود آمده ناشی از تحصیل در منزل و کمبود زمان جهت مراجعه به باشگاه ورزشی

  1. افزایش اهمال کاری تحصیلی

اگر با نگاه به دروس تان متوجه می شوید  درس های بسیاری برای مطالعه دارید که به تعویق انداخته  اید، شما به اهمال کاری تحصیلی دچار هستید.

خب حالا که در خصوص مشکلاتتون در عملکرد تحصیلی تونستید به خودآگاهی برسید، میتونید برای رفع این ایرادات اقدام کنید. به جرات میتونم بگم دانش آموزی نیست که این متن رو بخونه و به کمتر از 50% این مشکلات مبتلا باشه.

شما میتونید برای رفع این مشکلات با درسصد و یا مشاورین و موسسات دیگری ارتباط بگیرید و با رفع اونها رشد چشمگیری رو توی عملکرد تحصیلی تون مشاهده کنید.

درسصد به شما این آزادی رو میده که اول به هر موسسه ای که تمایل دارید ارتباط بگیرید و بعد از مقایسه سطح خدمات درسصد و سایر موسسات تصمیمتون رو بگیرید. این موضوع به دلیل اطمینان ما از سطح خدماتمونه که دقیقا مطابق با بهترین استاندارد های تربیتی و آموزشی طراحی شده و میتونه تمام نیاز های دانش آموزان رو برطرف کنه.

اگر تا انتهای این مطلب همراهمون بودی، پس حتما بدت نمیاد یه صحبتی هم با کارشناسان درسصد داشته باشی. پس وقت رو تلف نکن و از طریق شماره 28426732-021 با ما تماس بگیر.

منتظرت هستیم...