گروه آموزشی درسصد مجموعه ای تشکیل شده از مشاوران و نیرو های جوان کشور می باشد که سعی در افزایش سطح آموزش کشور دارند.

این مجموعه هر چند ممکن است یک گروه نوپا به نظر بیاید اما با قاطعیت می توان گفت که از نظر علمی هیچ گونه کمبودی ندارد. پروژه هایی که این گروه سعی در اجرای آن دارند همگی مطابق با تحقیقات فراوان محققان و مشاورین و روانشناسان کشور های مطرح دنیا هستند و تا جای ممکن سعی دارند علاوه بر آسان ساختن فضای کنکور برای دانش آموزان، آنها را با جدید ترین متد های روز دنیا آشنا کنند و سطح یادگیری آنها را عمیق تر کنند.

ما افتخار میکنیم که توانستیم با تلاش و کوشش فراوان، نویسنده و مجری طرح اکت (افزایش کیفیت تحصیل) باشیم و در اسفند 1400 تائیدیه وزارت آموزش و پرورش را بر این طرح بگیریم و بدین وسیله به دانش آموزان در راستای کاهش استرس در هنگام تحصیل و افزایش بهره وری تحصیلی کمک کنیم.

شاید امروزه مسئله ویروس و بیماری کرونا باعث ایجاد و توسعه کلاس های مجازی شده باشد، اما این بدان معنا نیست که سطح آموزش افت خواهد داشت. در صورتی که دانش آموزان یک سری از تکنیک ها و روند ها و آداب حضور در کلاس های آنلاین را یاد بگیرند، این کلاس ها حتی میتوانند از کلاس های حضوری هم بهتر و موثر تر باشند.

والدین و دانش آموزان گرامی؛ مسیر مطالعه برای کنکور، برخلاف باور های عمومی، یک مسیر سخت و طافت فرسا و پر از محدودیت و محرومیت و جنگ روانی نیست!!! در صورتی که با تکنیک های درست در این سفر قدم بگذارید؛ می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین سفر های شما در مسیر موفقیت باشد

کافی است با ما همراه شوید...

تمامی دانش آموزان کنکوری می توانند شروع کنند و از همین الان سفر موفقیتشان را آغاز کنند.

اگر کنکوری هستید، هر چه سریع تر شروع کنید. مهم نیست دهم هستید یا یازدهم یا دوازدهم؛ مهم این است که هرچه سریعتر شروع کنید قطعا نتیجه مطلوب تری را بدست خواهید آورد.

کنکوری های 1401، کنکوری های 1402، کنکوری های 1403؛ همین الان شروع کنید....

مهم نیست در چه رشته ای تحصیل میکنید، تجربی، ریاضی یا انسانی، هر رشته ای نیاز به تلاش دارد.